HP 6 premiären i London

Harry Potter och Halvblodsprinsen hade Världspremiär i London i Tisdags :)
Dessvärre så var inte vädret med dom... det ösregnade :(
Stjärnorna fick gå under paraply i hopp om att inte förstöra sina klänningar och kostymer... (som säkert var väldigt dyra)
men Rupert Grint (Ron) brydde sig inte om kostymen utan gick i regnet och såg lika glad ut för det :D, bra humör Rupert!

  • Rupert hade en väldigt fin kostym enligt mitt tycke, hela han såg snygg ut!, eller vad tycker ni?
  • Emma (Hermione) ser väldigt snygg ut bredvid Rupert där (de passar ihop!) fast inte med Daniel... och hennes klänning kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte...
  • Daniel (Harry) däremot tycker jag såg förfärlig ut! för kort & slickat hår, bedrövlig kostym med en rosa skjorta, nää du Daniel, det där får du nog tänka över en gång till!
  • Tom (Draco) såg oxå väldans stilig ut på röda mattan....;) (dregel dregel...) 
  • Och Evanna (Luna) såg också väldigt söt ut (framförallt i håret)
  • men snyggast på premiären tycker jag att Bonnie (Ginny) var! hon hade skitsnygg klänning och supersnyggt hår och make up! håller ni med mig?

    Rupert Grint, Emma Watson och Daniel RadcliffeTom Felton
    Rupert (ron), Emma (Hermione), Daniel (Harry)                    Tom (Draco)

    Evanna LynchBonnie Wright
     Evanna (Luna)                                                                         Bonnie (Ginny)

Kommentarer
Postat av: Sara

- hehe, jadå :) Absolut! ;)

2009-07-09 @ 14:06:08
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: josefin

alla tre tjejor är så söta!! :)



läs och kommentera gärna min blogg :)

2009-07-09 @ 14:55:08
URL: http://thejosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: om du hade läst inlägget så hade du fått svar på din fråga :)

ja, jag ska se hp6 på premiär dagen

2009-07-09 @ 16:28:05
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0