två konstateranden ;)

som sagt har den andra bloggaren åkt utomlands idag, så att ni inte blir lesdna ifall det blir lite färre inlägg, men jag ska uppdatera så mycket jag kan :D

och så slog vi också vad om att jag skulle kunna samla ihop 10 prenumeranter på de tre veckorna som hon är borta.
men det ska ju inte bli några problem, eller hur? :D och dessutom pågår ju tävlingen fortfarande HÄR
de tio första som går med i våran blogglovin länkar vi till (och ni måste såklart skriva en kommentar med eran URL så vi kan länka)
det finns för tillfället 8 platser kvar (uppdatering; nu är det bara 7 platser kvar, skynda er på nu om ni vill bli länkade :D)

och så vill jag passa på att tipsa om ni vill tjäna pengar så registrerar ni er HÄR, det är helt kosnadsfritt och vi tjänar 8 kroner på alla som registrerar sig via den länken
bara genom att registrera dig vinner du 20 kronor på ;) och så kan du göra samma sak och få 8 kronor för varje peson som registerar sig via din länk
bra va? :D
kramar

(bilden har inget med inlägget att göra, som du kanske räknat ut :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0