Carolina Gynning

Carolina Gynning har varit programledare för flera program på sista tiden b la Stjärnor på is, Hjälp! jag är med i en japansk tv-show, i huvudet på Gynning, Förkväll och Idol.
nu ska hon tydligen få ett eget dejtingprogram i TV4 plus!

hennes karriä började med att hon vann Big Brother, och hon har väl ändats lite sen dess...
enligt min uppfattning så är hon lite väl överdriven, fast hon har ändå en sådan egen stil och speciell personlighet att hon blir intressant att lyssna och titta på. Det finns väldigt många olika åsikter om just Carolina Gynning ochhär är några ord som flera valt att beskriva henne:

  • blond
  • skrikig
  • pratglad
  • överdriven
  • sexig
  • cool
  • högljudd

håller ni med om dessa ord?                 
         
      
          carolina förr                                 Carolina nu


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu finns finalisterna ¨på min blogg. besök mig för att se om du är en av dem.

(finalisterna har lottats ut)

kram

2009-06-22 @ 13:31:08
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0