Hjälp! jag är med i en Japansk TV- show

vi glömde att påminna er igår om att det var final i "Hjälp! jag är med i en japansk tv- show" :O
var det någon som såg på det?
tyckte ni det var rätt att Kjell fick komma tillbaka? och att han sedan tog hem hela programmet?
personligen höll jag på honom av de tre kvarvarande, så jag tyckte bara att det var bra att han tog hem skiten ;)
och appropå skit, han rapade ju i mikrofonen i slutet också...

om det är några som har följt den här showen så kommer här några frågor:

  1. tycker ni att hela programmet har varit lite för hysteriskt eller bara roligt?
  2. vem höll ni på? vem gillade ni minst?
  3. tror ni att ni skulle vara bra på alla grenarna? (jag tror att jag hade utklassat alla :P )
  4. vad har ni tyckt om Carolina Gynnings insats? är hon lite för skrikig och överdriven eller bara rolig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0