VECKANS BLOGG!

nu tänkte vi dra igång med en tävling som vi har sett att många andra har, men men! det finns så himla många bra och intressanta bloggar att läsa! :D

  • vi kommer att nominera och skriva upp några bloggar som vi tycker är värda att läsas under tidens gång.
  • ni kommenterar om ni vill anmäla er själva till tävlingen.

efter ett par dagar sådär så skriver vi en lista med alla bloggar som är med i tävlingen och ni läsare får lägga en röst på den bloggen som ni gillar bäst.
efter det kommer vi att ha en gallring så att det inte blir för många bloggar att rösta på :)

priset är (förutom att ni har tjänat  besökare och äran) att ni får en länk och att vi skriver lite om vinnarens blogg!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Jag vill vara med! =D

2009-06-18 @ 00:14:59
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag vill vara med ! härligt att ni vill vara med i min tävling :D gör bara som det står i mitt inlägg så är ni med sen :D

kram

2009-06-18 @ 12:35:06
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0