Äntligen livstecken från oss!

Sorry för dålig uppdatering. Vi har ju faktiskt haft, enligt statiskiken, en läsare varje dag och för några dagar sen hade vi två. Hehe.
Men nu är det en ny sommar och vi har tråkigt igen då vi inte är upptagna av skolan längre och har därför liiite för mycket fritid.
So we're back! ;)

Nu under sommaren är det lite dåligt med bra serier. Alla har ju uppehåll, men vi ska nog kunna fixa lite frågesporter för att underhålla vår enda, men alltid så mycket trogna läsare. We love you!

Det är inte mycket att rapportera nu på tv-fronten, det går mest dåliga, amrekanska komediserier från 90-talet, som jag inte tror någon är intresserad av. Dessutom ska man ju inte heller sitta inne och slösa bort sin värdefulla sommarlovstid på att kolla igenom de dåliga serierna.

Men jaja, återkommer snart. Vi kanske ska uppdatera designen också.

You know you love me XOXO



Btw, sökte på hunkar för att få fram en bild för att göra detta inlägg mer intressant. För vem tycker inte det blir tio gånger roligare att läsa när man har följande bild framför sig
?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh! han ser precis ut som killen jag alltid fantiserat om! jag skulle vara oerhört tacksam om ni kunde svara på mina frågor:

1) Vem är denna ûberheta grabben?

2) Hur gammal é han?

3) Var kan jag få tag på honom?



är desperat efter svar!

xxx

2010-07-22 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Ditt urgulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0